
Źródło obrazka: freepik.com
Czym jest branding i dlaczego jest taki ważny?
Każda firma i każda organizacja, wraz z oferowanymi produktami i usługami, potrzebuje atrakcyjnej i unikalnej tożsamości marki, która wyróżniają ją na tle konkurencji i pomaga skutecznie docierać do klientów.
Branding firmy musi być spójny – w każdej formie komunikacji. Od elementów graficznych na stronach internetowych, komunikacji cyfrowej i materiałów marketingowych, po stylizację treści wideo, a nawet ton głosu czy wykorzystywany podkład muzyczny wykorzystywany przez organizację podczas komunikowania się z klientami.
Logo i identyfikacja wizualna firmy
Stworzenie silnej i przekonującej marki powinno być czymś więcej niż tylko skupieniem się na logo firmy. Skuteczny branding wykracza daleko poza atrakcyjny logotyp. Dobre logo jest istotnym, ale jednak tylko elementem całości – to tylko wierzchołek góry lodowej! Spójny przekaz musi być obecny we wszystkim, co firma robi i komunikuje. Silna i jednolita tożsamość marki musi być stosowana wszędzie.
Budowa marki poprzez fotografię i video
Wizerunek eksperta to słowo klucz – nieograniczony dostęp do portali społecznościowych z YouTube daje każdej firmie możliwości promowania konkretnych osób, jak i całej organizacji jako ekspertów w danej dziedzinie. Na temat wizerunku eksperta więcej informacji znajdziecie w naszych innym artykule.
Ciekawe teksty pomagają przykuć uwagę klienta
Content marketing w oparciu o teksty SEO, które nie rażą kiepskim językiem czy pochodzeniem wprost z AI również pomagają w kreacji rozpoznawalnej marki. Poczytny blog firmowy (wcale niekoniecznie wprost i bezpośrednio powiązany z marką) pozwala dotrzeć czytelnikom do treści, których poszukują, a jednocześnie ugruntowują promowaną markę w oczach i umysłach klientów..
Potrzebujesz pomocy grafika? Skontaktuj się z nami!