Znakomite strony dla Twojej firmy

Wizerunek i PR

Czy wiesz, co jest celem Twojej strony internetowej? Optymalnie zaprojektowany landing page to kluczowe narzędzia online, które przekształca ruch na stronie w leady.
Mamy doświadczenie w projektowaniu stron internetowych i kreowaniu wizerunku firmy, które maksymalizują współczynniki konwersji w ramach udanych kampanii marketingu internetowego.

Znakomite strony dla Twojej firmy

Wizerunek i PR
Czy wiesz, co jest celem Twojej strony internetowej? Optymalnie zaprojektowany landing page to kluczowe narzędzia online, które przekształca ruch na stronie w leady.
Mamy doświadczenie w projektowaniu stron internetowych i kreowaniu wizerunku firmy, które maksymalizują współczynniki konwersji w ramach udanych kampanii marketingu internetowego.

Projektowanie nowoczesnych landing page

Możesz się zastanawiać, jakie są rodzaje konwersji? Wbrew powszechnej opinii, konwersja nie musi oznaczać tylko zakupu. W uproszczeniu, konwersja to sytuacja, w której ruch z efektywnej strategii SEO, płatnych wyszukiwań, social media lub treści przekształca się w coś, co ma dla Ciebie wartość. Konwersja może przybierać formę:

  • zapisania się do newslettera
  • utworzenia konta
  • wypełnienia ankiety
  • pobrania dokumentu, szablony, materiału w PDF, aplikacji
  • innych form interakcji z klientem

Konwersja to udane zakończenie interakcji, której oczekujesz od potencjalnego klienta. Wskaźnik, który pokazuje procent całkowitego ruchu na Twojej stronie, który zakończył się sukcesem, to Współczynnik Konwersji (CR).

Dlaczego Landing Page jest tak ważny?

Większość marketerów online opisuje landing page jako taktykę sprzedażową, skoncentrowaną na skłonieniu użytkowników do podjęcia konkretnej akcji po kliknięciu w link z kampanii SEM (Search Engine Marketing) lub SMM (Social Media Marketing). Zamiast trafiać na ogólną stronę główną, landing page jasno określa, co użytkownik ma otrzymać i jak to zdobyć. Dzięki wyraźnym wynikom konwersji, landing page stały się nieodłącznym elementem w arsenale marketingowym każdej firmy.

Czy landing page = wyższa konwersja?

Tak powinno być, pod warunkiem że projekt Twojej landing page jest wystarczająco zoptymalizowany, aby prowadzić użytkowników do konsumpcji treści i natychmiastowego przejścia do zakupu. Jednak to nie zawsze jest takie proste. Efektywność landing page zależy od wielu czynników. Często składająca się z obrazów, przycisków, akapitów i formularzy, landing page ma na celu uproszczenie procesu do absolutnego minimum, co z kolei zwiększa współczynnik konwersji.

Jednak stworzenie efektywnej landing page to coś więcej niż projektowanie newslettera, reklamy SEM/SMM czy strony głównej. Istnieją pewne wytyczne, które warto przestrzegać, aby maksymalnie wykorzystać jej funkcje i osiągnąć sukces w konwersjach.

Zobacz nasze realizacje