Znakomite strony dla Twojej firmy
Ten kurs w zakresie pisania treści przyjaznych dla wyszukiwarek internetowych umożliwia autorom stron oraz copywriterom lepsze wykonywanie swojej pracy poprzez zrozumienie, jak wyszukiwarki kształtują i tworzą różnorodne grupy odbiorców, do których chcą dotrzeć.
Znakomite strony dla Twojej firmy
Informacje o szkoleniu
Szkolenie analizuje, w jaki sposób wyszukiwarki wpływają na nasze odbiorców i przesłania, a następnie omawia taktyki i strategie copywriterskie, które pomagają osiągnąć główne cele autorstwa, takie jak:
- Umieszczanie swoich komunikatów przed użytkownikami wyszukiwarek
- Przyciąganie uwagi użytkowników do swoich treści — wśród wielu innych
- Skłonienie użytkowników wyszukiwarek do przeczytania treści na Twojej stronie
- Zapewnienie, że odbiorcy zidentyfikują, przeczytają i zrozumieją kluczowe punkty
- Zachęcanie użytkowników do polecania i udostępniania Twoich treści
- Konwersja użytkowników wyszukiwarek na klientów, osoby zainteresowane, stałych odwiedzających itp.
Kurs koncentruje się wyłącznie na unikalnych aspektach pisania dla wyszukiwarek — w przeciwieństwie do innych szkoleń, które jedynie dodają „internetowy szlif” do ogólnych kursów copywriterskich. Szczególny nacisk kładziemy na nowe i rozwijające się wzorce użytkowania, takie jak mobilność, media społecznościowe oraz aplikacje interaktywne, z geolokalizacją czy zdarzeniami.
Program szkolenia
1. SEO dla copywriterów
- Czym naprawdę jest SEO
Możliwości, jakie SEO stwarza dla copywriterów
Dlaczego copywriting jest kluczową umiejętnością SEO
Dlaczego techniki z druku i mediów nie działają w SEO
Dlaczego targetowanie odbiorców bywa trudne
Dlaczego potrzebujesz podstaw technicznych
2. Wyszukiwarki i media społecznościowe
- Jak wyszukiwarki zbierają dane
Jak media społecznościowe zbierają dane
Analiza treści przez maszyny
Jak wyszukiwarki i media społecznościowe pośredniczą w przekazywaniu Twoich wiadomości
Przechodzenie przez mediację treści
Jak użytkownicy tworzą zapytania i je wyrażają
Jak sprawić, by Twoje treści były łatwe do znalezienia, atrakcyjne, użyteczne i cenione
3. Anatomia strony internetowej
- Dziesiątki różnych typów tekstu — na stronie
Różne przypadki użycia i scenariusze czytania
Każdy z inną grupą odbiorców
Każdy wymagający innego rodzaju treści
Każdy wymagający innego stylu pisania
Ćwiczenie praktyczne: przepisywanie stron internetowych pod kątem SEO
Dostosowanie każdego rodzaju tekstu do właściwej grupy odbiorców w odpowiedni sposób
4. Tagowanie i metadane
- Dlaczego naprawdę musisz to znać
- Elementy semantyczne i tagowanie
- Metadane całej strony
- Metadane do rozbudowanych fragmentów (Rich snippets)
- Mikroformaty
- Mikrodata